AI Chatbot en bereikbaarheid NVLF
Dinsdag 28 januari 2025
Om onze leden nog beter van dienst te zijn, is de NVLF gestart met een chatbot. Deze chatbot is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar om vragen van leden snel en kundig te beantwoorden. Ook als de NVLF telefonisch niet bereikbaar is.
De chatbot helpt bij het snel vinden van de juiste informatie, zonder tussenkomst van één van de medewerkers van het bureau van de NVLF. De chatbot is daarmee niet alleen een extra service voor onze leden, maar biedt ons als bureau ook de kans om meer tijd te besteden aan zaken waarmee we onze leden nog beter kunnen bedienen. Denk hierbij aan het uitzoeken en beantwoorden van specifieke bedrijfskundige, juridische en vakinhoudelijke vragen, of ondersteuning bij een klacht. Daarnaast vinden we het als vereniging belangrijk om nieuwe innovaties uit te proberen en ervaringen te delen met de leden, zodat leden daar ook weer van kunnen profiteren.
Telefonische bereikbaarheid
Ook is vanaf 17 februari de telefonische bereikbaarheid van de NVLF aangepast. Vanaf die datum zijn wij telefonisch bereikbaar van 8:30 uur tot 13:00 uur. Kan onze chatbot jou buiten deze tijden niet voldoende helpen? Dan kun je een verzoek indienen om teruggebeld te worden. Uiteraard kan je je vragen ook blijven stellen via logopedie@nvlf.nl. We reageren altijd binnen vijf werkdagen op mails.
Benieuwd naar ervaring met Chatbot
Wij zijn erg benieuwd naar jouw ervaring met onze chatbot en gaan graag met alle feedback aan de slag. We waarderen jouw input over de werking van de chatbot en de kwaliteit van de antwoorden. Dit helpt ons om deze service voortdurend te verbeteren en optimaal af te stemmen op de behoeften van onze leden. Laat dus vooral weten wat je er van vindt en waar je eventueel nog tegenaan loopt.